Nestlé had een aparte manier bedacht om hun nieuwe creamer, genaamd Natural Bliss, aan de man te brengen. Het personeel van een coffeeshop, zo eentje waar ze echt alleen maar koffie verkopen, in Manhattan ging geheel naakt aan het werk. Ze werden wel van een fris laagje verf voorzien, zodat de klanten niet een al te grote rolberoerte zouden krijgen.

Naakte vrouwen en natuurlijke koffie

Het nieuwe product van Nestlé bestaat voornamelijk uit natuurlijke ingrediënten en dat wilden ze ook  uitdragen. Vandaar dus de link met naakte mannen en vrouwen. In de creamer zijn onder andere hazelnoot, melk en kaneel verwerkt, volgens een barmeisje “opvallend natuurlijk“, net als zijzelf.

De koffietent kreeg veel publiciteit door de video die op 24 april van dit jaar opgenomen werd. Sommige klanten die kwamen binnenlopen waren nogal negatief over de promo-actie terwijl een andere klant het omschreef als de beste vrijdag sinds lange tijd.

https://youtu.be/Zp2mEY3QtlY