Bij tennisvereniging TVDZ zitten ze verlegen om nieuwe leden, dus is er besloten om een reclamecampagne tegenaan te gooien. Nu hebben ze bij een tennisvereniging vaak een beperkt budget voor marketinguitingen, maar het is ze bij TVDZ gelukt om een hele bak aan free publicity te krijgen. Ze zijn de erotische kant opgegaan met de ledenwerfcampagne, waarin dubbelzinnigheid de boventoon voert.
Tennisvereniging gaat de erotische kant op
Ze hebben een aantal posters laten maken waarop het lijkt of de oudere mannen en vrouwen naast tennissen het erg druk hebben in de slaapkamer. Teksten als “ik doe het nog steeds drie keer per week” of “ik ben gek op harde ballen” doet vermoeden, dat het in het weekend in de kantine van de tennisvereniging een groot Sodom en Gomorra is. Dat er naast tennissen ook ruimte is voor een sleutelclubje, dat idee.
Het liefst met z’n vieren
De fifteen love komt geheel tot zijn recht in de tekst “ik doe het ’t liefst met z’n vieren” en één van de oudere heren heeft ritme en vastigheid in zijn leven, want de tekst luidt: “ik heb mijn hoogtepunt op dinsdagavond.” Al met al een zeer geslaagde reclamecampagne die maar weer eens bewijst dat seks altijd scoort.
Voor alle goede orde, de open dag van de Tennisvereniging TVDZ is zondag 2 april en de promotievideo kan je hier vinden.
De NSFW-Balk. Misschien dat “Naakt Tennissen” iets is?
Hoe vaak krijg je een NSFW-balk zomaar in je schoot geworpen? Als je twee dames als Riley Reid en Melissa Moore op de vereniging hebt rondlopen, dan weten we niet hoe het met nieuwe leden zit, maar je trekt in ieder geval een heleboel publiek. Zeker als de dames helemaal aan naakt tennissen gaan doen. Misschien dat je dan een compleet nieuwe doelgroep aanboort en je op donderdagavond aan “Lesbisch Tennissen” kan gaan doen. De dinsdagavond zit al vol, want dan schijnen de oudere heren een hoogtepunt te bereiken.